Felanmälan
Du kan göra felanmälan dygnet runt via Mina sidor. Rapportera snabbt och enkelt om något inte fungerar i din bostad eller gemensamma utrymmen.

Vill du anmäla ett fel?
Genom att rapportera problemet direkt hjälper du oss att åtgärda det snabbt och effektivt, vilket bidrar till en bättre boendemiljö för alla.
Fel i bostaden
Om du upptäcker ett problem i din bostad eller i något av de gemensamma utrymmena gör du din felanmälan via Mina sidor.
Bredband
Felanmälan av bredband gös direkt till leverantören Bredband2. Kontakta Bredband2 på 0770-811 000 eller se deras hemsida för öppettider och driftstatus.
Akuta ärenden
Har du ett akut problem som behöver snabb lösning? Här hittar du information om hur du hanterar brådskande situationer som påverkar din boendemiljö.

Kontakt och Öppettider
Du är alltid välkommen att kontakta oss eller besöka vår expedition!
Läs mer om våra öppettider och hur du kontaktar oss här.
